התאונה המחרידה • ראש מועצת קרני שומרון בטור נוקב
יגאל להב No Comments on התאונה המחרידה • ראש מועצת קרני שומרון בטור נוקבעל רקע התאונה הקשה הלילה בשומרון, גוברת עמדת ראשי המועצות כי במקביל לתשתיות לקויות, שורש הבעיה נטוע בתרבות נהיגה פלסטינית פרועה שלא "זוכה" לאכיפה מותאמת | ראש מועצת קרני שומרון בטור כואב עם פתרון ברור
התכניות האחרונות
- מאי 2024
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי
- הגאון הרב אברהם יוסף: "עוד המצאה של משגיחי הכשרות"
- פרשת אחרי מות | איך חוזרים לגבול?
- תזמון מושלם | פרשת אחרי מות
- פרשת אחרי מות | מדוע דווקא בארץ גושן?
תגיות
כבישי יהודה ושומרון הינם רעה קיימת שאינה מטופלת כיתר חלקי הארץ. אחת הבעיות המרכזיות המסלפות את התמונה האמיתית הינה בעיוות נתוני התאונות דרכים והנפגעים עם נפגעים פלסטינאים. הווה אומר כי במשך שנים לא נספרים בדוחות ובסטטיסטיקות תאונות רבות אלו ולכן הכבישים ברובם ללא שינוי מעל 50 שנה.
במידה ונוסיף עליהם את אוזלת היד של המשטרה הפרוסה עם ניידות בודדות על פני שטח הגדול פי 6 מגוש דן, היוצרת אכיפה משטרתית רעועה שאגב, במשך שעות הלילה או בסופ"ש כלל אינה קיימת.
המסמר האחרון לארון הקבורה של נפגעי תאונות הדרכים, הינו בתרבות הנהיגה כתוצאה משני המחדלים הקודמים וחוקי הנהיגה לנהגים חדשים פלסטינאים ששונים לחלוטין מהחוק הישראלי.
נהג צעיר פלסטינאי יכול לנהוג מיידית עם קבלת הרשיון בכל שעה, ללא ליווי מבוגר וללא מגבלת נוסעים. הסיבות הנ"ל והגידול הדרמטי בנפחי התנועה ללא שום תכנון תנועתי מקביל בנושא כבישים ואכיפה, גורם למחדל התחבורתי באיוש.
מלא את פרטיך
האימייל לא יוצג באתר.